.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Tuesday, May 7, 2013

Tajuk 480 - Email: Dulu "Blank" kini ke "Australia"...Syabazz

Aku ingin kongsikan satu email yang baru sahaja aku terima apabila balik dari Post Office sebab hantar post laju. Terima kasih kembali AA kerana layangkan email ini... dan selamat berangkat ke AUSTRALIA....moga email ini jadi pembakar semangat rakan2 yang lain...

Salam Dr OT,

Saya dulu pernah mengikuti bengkel anjuran Dr pada bulan 3, tahun 2012. Pada masa tu, saya tak tulis sepatah pon untuk Tesis. Menggelabah & jadi "blank" sebab dah masuk tahun ketiga, apa pun tak tulis lagi.

Kalau Dr. baca balik email2 saya sebelum ni, jelas yang saya memang tak tulis apa lagi. Betapa takutnya saya pada masa tu. Syukur lepas hadir bengkel anjuran Dr, saya berjaya submit thesis untuk Viva pada bulan 9 tahun 2012. Tak jauh jaraknya, hanya 6 bulan untuk saya siapkan final draf thesis.

Bengkel yang Dr anjurkan betul2 berguna untuk saya. Malah supervisor pun agak terkejut bila saya berjaya siapkan semua dalam masa 6 bulan. Semuanya nasihat saya dapat dari bengkel Dr. Ilmu Dr ajar tentang Mendeley tu pun memang2 bergunalah kiranya....lepas tu apply pula ilmu dari word....semuanya mudah....

Sekali lagi, thanks ye Dr. Tadi terjumpa dengan Dr kat post office tapi tak sempat tegur. Dan Alhamdulillah saya dah lulus kesemuanya...dan Insya Allah akan fly ke Australia untuk PhD pada bulan 7 ini.

Terima kasih atas segala tunjuk ajar ya..

AA

Serdang 


Terkenang ler pulak masa aku
di University of Adelaide, Australia

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...