.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Tuesday, February 5, 2013

Tajuk 440: Selepas Dropbox kini Google Drive pula !!

Saya telah memperkenalkan Dropbox 2 tahun lepas, dan kini hampir semua komputer post graduate ada dropbox. Kejadian kehilangan thumbdrive dan kerosakkan laptop bukan lagi satu yang membimbangkan dengan adanya Dropbox. Dengan berbekalkan 2GB storage percuma, Dropbox menjadi cepat popular. 

Setelah 2 tahun.... kini Google sejak pertengahan tahun 2012 telah melancarkan Google Drive, satu lagi berita baik. Google Drive telah menyediakan storage PERCUMA ...5 GB menjadikan syn-cloud storage anda 7 GB !!

Saya percaya sudah ada yang menggunakan kedua2nya ....inilah logo yang Google Drive !!




Perhatikan komputer saya yang menunjukkan kedua2 storage tersebut bersedia untuk digunakan serentak. Jadi saya boleh simpan dalam Dropbox mahupun Google Drive...




Jangan bimbang, anda boleh install Google Drive dengan klik disini: Google Drive

Semoga tugas menyiap thesis anda akan menjadi semakin lancar....

OT

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...