.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Friday, September 14, 2012

Kelas STE3503 - Wajah bakal2 Cikgu Kimia

Hari ini kelas STE3503 (Kaedah Pengajaran Kimia) pertama kali di adakan. Inilah kumpulan terbesar pernah saya kendalikan, 40 bakal guru semuanya. Saksikanlah bagaimana saya "kerjakan" mereka walaupun di kuliah pertama..


Wajah ceria di kuliah pertama


Suspennyer.. camner lah Dr OT mengajar ni....

Dr OT ada blog.... kalau masuk blog mesti glamer ....

Gaya cikgu ada....konsep kimia tak berapa ada...

Tu lah....kan dah kena berdiri.....

Apsal ko tak cakap HCl tu kovalen bukan ionik !!

Kalau dah cikgu pompuan.....

Jangan serius sangat..... relax !

Emmm....amende lah yang kawan aku nak cakap ni...

Tenaga pengaktifan... potential... alamak camner ni?

Dulu cam senang jer.. bila Dr OT tanya jadi susah plak?

Jgn ko salin jer.... ko faham ke wikipedia tu ?

Aku suka sangat analogi "effective collision" Dr OT tu... ko?

You should keep the same mass ma....  !

Minum air sirap yang pekat lebih cepat hilang haus..... emmm betul analogi aku ni?

Jangan gajet jer yang canggih...

Cer ko message cikgu kimia ko dulu camner nak jawab soalan Dr OT ni?

Yang belakang tu kenapa main dengan kamera ?

Kalau u all tak faham.... u all baca ler sendiri dalam buku teks...SEMUA ADA

Mula2 lukis graf.... lepas tu suruh murid salin semula yess !! 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...