.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Tuesday, June 12, 2012

Bengkel di FSPU UiTM Shah Alam

Hari ini saya dijemput ke FSPU, Uitm Shah Alam. FSPU adalah Fakulti Senibina, Perancangan dan Ukur, satu fakulti yang tak sampai dek aqal saya utk sampai dan dijemput memberikan bengkel.


Jemputan dari Pascasiswazah FSPU yang digerakkan oleh Sdri Zuraini Basarudin....dan kawan-kawannya dalam jawatankuasa pascasiswazah. Bengkel berlansung di Makmal Kartografi Sains Ukur dan Geomatik.... nama yang asing bagi saya. 


Apapun, buat pertama kali saya mendemonstrasi Doc Map, Mendeley, dropbox, zero draft dan RFOT... dan dapat berkongsi maklumat bersama peserta... ternyata semua pengisian ini asing bagi mereka.


Terkejut juga saya apabila terlihat satu banner besar menanti saya.... terima kasih kerana menghargai kehadiran saya....tetiba jer nama OT terpampang di bangunan Fakulti Sains.....


Selain dari banner di TATIUC..... ini banner paling besar....

Emmm.... cinoninyer....

1File1thesis dan DIRDIO....

Baru tersedar kecanggihan Mendeley....

Sdri Zuraini mewakili pascasiswazah.....menyampaikan ole2....

Wajah2 ceria penuh semangat .....

Masa untuk membuat zero draft...DMIRMIW dan CWYR

Doc Map menjadikan semuanya pantas.... berdesup-desup !!

Fahami langkah-langkah membuat TOC, LOT dan LOF....

Senyum ko dalam 3 jam dah siap 3 chapters.... lengkap dgn bibliografi lagi... fuhh tak cayo den!!

Memanipulasi sepenuhnya kecanggihan ICT.... menjadikan penulisan thesis sempoi ...tetapi tetap pro...

Baru terukir senyum.... menulis thesis bukanlah sesusah disangka....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...