.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Tuesday, April 17, 2012

BENGKEL DI UNISZA.... TEGANU KITE (PUNYE) !!

Saya lambat upload pic bengkel di UNISZA.... dan ambil kesempatan ucapkan terima kasih kepada semua yang hadir... terutama kepada Aida dan hubby yang ambil saya dari dan ke airport... dan bekalkan keropok leko dalam plastik vacuum yang jadi favourite saya. Dulu saya pesan kat student saya gi beli jika balik teganu.... 


Moga pic ini jadi kenangan bersama... menempuh saat terindah sebagai PhD dan Master candidates....Inilah satu2nya IPTA yang telah melalui 3 transformasi dari KUSZA... UDM.... dan akhirnya UNISZA....


Pagi2 dah sampai di LCCT.... 


Wow..... cantiknya UNISZA.....


Inilah bakal2 "Dr" di  UNISZA.... secantik namanya...


Orang kuat bengkel... Aida dok depan sekali  
Pengerusi majlis buat ucapan....

Bersedia bersama komputer masing-masing....


Akhirnya......tanda hati 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...