.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Thursday, January 12, 2012

SIJIL PENYERTAAN BENGKEL DROTSPSS... !!

Salam....


Saya sedang menyediakan sijil penyertaan kepada peserta bengkel. Sijil ini adalah cadangan dari Siti Norasikin UPSI, yang minta saya pertimbangkan.


Bagi saya, tiada masalah. Memang asalnya bengkel ini hanya "main-main" sahaja... bagi memenuhi permintaan beberapa pelajar....but now dah byk penyertaan, maka pengeluaran sijil sesuatu yang saya fikir wajar.


Ini adalah lebih kurang draf sijil tersebut...

Draf sijil
Sekurang2nya sijil ini bukti kesungguhan anda menerokai pengetahuan.....dan saya berterima kasih atas sokongan anda yang juga telah menjadikan saya lebih prihatin...... dan sabar..... 


Sekurang2nya saya lebih tinggi dari Einstein...wpun bukan dari segi sumbangan kepada ilmu....tapi gaya tu adalah....



OT

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...