.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Friday, October 14, 2011

Big Bad Wolf dan Bengkel Doc Map dan SPSS di Puncak Alam...

Hari ini saya keluar rumah 6.15pm menuju ke Uitm Puncak Alam..... tempat yang saya lansung tak ada idea. Saya keluar awal takut jam.... Setelah memasuki jalan ke Batu Arang....lebuhraya Guthrie di Shah Alam.... saya menuju ke Puncak Alam. Mak datuk.... banyaknya kawasan perumahan mewah dengan nama canggih2 spt Bukit Kayangan....Kayangan Height, Puncak Bayu...Sunway Kayangan...Sunway Heights....perkhh!!


Akhirnya sampai juga saya ke Uitm utk mengendalikan bengkel. Tak sangka, besar juga kampus satelit Uitm ini... dibina dikawasan berbukit. Saya disambut Puan Rohana Mat Som, orang kuat bengkel kali ini.


Saya juga ingin selitkan beberapa pic semasa saya membeli buku di jualan buku terbesar Big Bad Wolf di MAEPS Mardi, Serdang. Jualan ini anjuran sebuah kedai buku yang saya pernah tulis dalam blog ini bertajuk "Kedai Buku Termurah di Malaysia". Kedai ini terletak di Amcorp Mall Petaling Jaya. Jualan giler ini habis 16hb Okt. Malam tadi my wife pergi lagi rupanya..... beli lagi 2 kotak buku.... Jika anda tak sempat ke sana, datang jer ke Armcorp Mall.... buku yang sama juga ada tetapi tidaklah massive macam di MAEPS.


BIG BAD WOLF
Buku kanak2 paling mendapat perhatian sebab sangat murah.... serendah RM3 wpun hard cover.... terbitan disney...


Pelbagai buku luar negara dijual


Novel tebal ini dengan harga puluhan RM hanya dijual pada RM 8....


Inilah buku yang saya dan wife beli..... 


Masing2 beli buku berkotak2.... sedang beratur dikaunter bayaran

BENGKEL DI UITM PUNCAK ALAM
Kampus Uitam Puncak Alam.... tersergam indah


Pemadangan hadapan 
Gambar kenangan.....hari kedua bengkel....Tq Rohana Mat Som
atas jemputan berkongsi ilmu...di Puncak Alam...


Disinilah fakulti inilah bengkel di adakan


Peserta bengkel.....


Tekun membuat tugasan....


Gabungan pelajar dan pensyarah....


Fokus..... sebab esok ada lagi bengkel.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...