.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Friday, July 29, 2011

TAJUK 169 - Tukar semua fail PDF ke WORD sekelip mata!

Dunia semakin pantas. Selepas saya memperkenalkan DROPBOX, ramai yang telah menikmati kelebihannya. Pelajar siswazah tak perlu bimbang lagi virus, thumdrive rosak atau hilang...sebab semuanya linked dalam satu dropbox yang berada "on the cloud".


Hari ini saya perkenalkan satu lagi software online percuma "PDFtoWORD" yang sudah pasti sangat berguna kepada siswazah. Kepada yang telah menggunakannya syabass..... cuma jangan salahguna utk copy and paste sudahlah. Siswazah yang belum lagi.... silalah ke alamat "pdftoword.com". 


Anda cuma perlu 3 langkah sahaja, pilih fail, convert dan tingggg... fail .pdf and terus menjadi word !! 




Kalau tak caya... inilah websitenya !!
Saya bertanya pada diri saya sendiri.... apakah lagi alasan siswazah yang masih merasa "susah dan sengsara" untuk menyiapkan tesis !!

Selamat tinggal .pdf....akan ku tukar ko jadi Word... he he
Saya tidak akan perkenalkan software free ini jika tidak mencubanya terlebih dahulu. Saya cuba satu artikel dan satu soalselidik. Hanya dengan 3 langkah.... Ting.... kedua2 fail pdf tersebut bertukar ke fail word!!


Anda cubalah dan war2kan kepada kengkawan anda.... sharing is caring....


Jab ayah.... Nine sms kat kawan2 di tadika pasal
pdftoword ni.... (emmm macam2 hal ayah aku ni !)
OT

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...