.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Monday, July 11, 2011

MARI BERENANG DI PRECINT 6, PUTRAJAYA

Hujung minggu saya mencuri masa utk exercise. Kali ini saya memperkenalkan kemudahan renang di Precint 6 Putrajaya. Maybe ada yang belum tahu. Saya kagum dengan taman dan tasik di sekitar Precint 6, tempat terletakkan PICC, sungguh mempersona, persis berada di dunia lain. Saya selalu juga datang utk swimming bersama anak2 kerana kemudahannya yang baik dan pemandangn yang cantik. Paling utama, disediakan 3 kolam - utk kanak2, budak2 dan dewasa.
Ini ler kolam utk kanak2....

Ini kolam utk orang dewasa yang saiznya besar.

Suasana yang tenang....

Canopy yang cantik utk mak ayah santai sambil menunggu anak2 mandi

Parking lot yang luas dan hijau...

Pintu masuk.... ada cafe kecik dan surau... boleh sewa baju renang jika anda terlupa...Bayaran swimming RM2 sahaja.

Anak2 gembira dikawasan taman yang luas dan cantik.

Ada yang berkelah ditepi tasik... tempat banyak acara sukan air diadakan

Disinilah terletakkannya kompleks sukan air

Datang jangan tak datang....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...